מוזיקה - בשיתוף תיכון מטרו ווסט

ה"דמודתים": מסלול ייחודי עבור תלמידים הלומדים מחוץ למטרו ווסט בימי ו' מתקיימים הלימודים העיוניים לתלמידי מסלול זה והרכבי הנגינה והשירה מתקיימים עם כלל תלמידי המגמה במהלך ימי השבוע. תלמידי המסלול שותפים כמובן בכל פעילויות המגמה: קונצרטים, סדנאות, מחנה מוזיקלי ושלל הפקות המגמה. תכנית הלימודים נגזרת מראייה של שלושת הפנים אותן יש לטפח. התכנית מגבשת את מרכיבי הידע לתחומים מובנים ויוצרת זיקה בין הלימודים העיוניים, הלימודים המיומנותיים ולימודי הביצוע והיצירה. כל תלמיד כיתה ט' העוסק בנגינה או בשירה, ומעוניין להרחיב את ידיעותיו ומכלול חוויותיו המוזיקליות, רשאי להגיש מועמדותו. הגשת המועמדות באמצעות טפסי ההרשמה, על פי ההוראות המפורטות בהם.

ה"דמודתים": מסלול ייחודי עבור תלמידים הלומדים מחוץ למטרו ווסט

בימי ו' מתקיימים הלימודים העיוניים לתלמידי מסלול זה והרכבי הנגינה והשירה מתקיימים עם כלל תלמידי המגמה במהלך ימי השבוע. תלמידי המסלול שותפים כמובן בכל פעילויות המגמה:  קונצרטים, סדנאות, מחנה מוזיקלי ושלל הפקות המגמה.

תכנית הלימודים נגזרת מראייה של שלושת הפנים אותן יש לטפח. התכנית מגבשת את מרכיבי הידע לתחומים מובנים ויוצרת זיקה בין הלימודים העיוניים, הלימודים המיומנותיים ולימודי הביצוע והיצירה.

כל תלמיד כיתה ט' העוסק בנגינה או בשירה, ומעוניין להרחיב את ידיעותיו ומכלול חוויותיו המוזיקליות, רשאי להגיש מועמדותו. הגשת המועמדות באמצעות טפסי ההרשמה, על פי ההוראות המפורטות בהם.