קמפוס בענן

קמפוס בענן

קמפוס בענן – יחד איתך בשביל שבחרת

קמפוס בענן, מבית ברנקו וייס וערי חינוך הוא בית ספר מקוון שנועד להרחיב את המבחר הלימודי לתלמידים – בתכנים ובדרכי הלמידה.

רוצים ללמוד נושאים מגוונים? רוצים לצעוד אל הלמידה של המאה ה-21? רוצים להכיר תלמידים מכל הארץ? לבנות יחד איתנו את הדור הבא של מערכת החינוך? קמפוס בענן זה המקום בשבילכם.

יחד איתנו תוכלו ללמוד בשיטות מגוונת, לאתר את הדרך שנוחה לכם ללמוד ובאמצעותה להתכונן לחיים של למידה והתפתחות, במקום ובזמן שתבחרו.

קמפוס בענן, מציע לכם להרחיב מגמה שלישית בלימודי החטיבה העליונה שלכם באמצעות למידה מקוונת  ולמידה עצמאית.

אז מה לומדים?

בקמפוס בענן לומדים מגמות לימוד לקראת 5 יחידות בגרות, בתחומים הבאים:

ספרות – לבעלי נפש עמוקה, שרוצים לגעת ברבדים החבויים דרך יצירות ספרותיות. השלמה ל 5 יחידות בשנתיים.

היסטוריה – למי שרוצה לדעת מאיפה באנו, ולאן אנחנו הולכים. העמקה בתקופות היסטוריות שונות, תוך דגש על למידת חקר וביטוי עצמי. השלמה ל 5 יחידות בשנתיים.

אזרחות – רוצים להבין את מאזני הכוחות בחברה הישראלית? לגעת בנקודות הכואבות לנו באמת? להשפיע על עתידכם האזרחי? זה המקום. לימודים עם דגש על פעילות עצמאית ויזמות חברתית. השלמה ל 5 יחידות בשנתיים.

תנ"ך- כבר לפני 2,000 שנה עסקו אנשים בסוגיות הפנימיות הבוערות והחשובות לנו ביותר. משמעות החיים, מוסר, יחסים בין אנשים. בואו ללמוד על עצמכם קמפוס בענן ספר הספרים. השלמה ל 5 יחידות בשנתיים.

סינית – שפת העתיד. הענק הסיני מתעורר, והשפעותיו הגלובליות מורגשות בכל קצוות תבל. בואו לתפוס את הגל בזמן. לימודים של 3 שנים ל 5 יחידות

ספרדית – בין אם בשביל הטלנובלות, או בשביל דרום אמריקה, כאן תוכלו להצטרף ל 500 מיליון דוברי ספרדית בעולם. לימודים של 3 שנים ל 5 יחידות.

צרפתית – מנפוליאון, מולייר ועד רנה דקארט, אין תחליף לצרפתית למי שרוצה להגיע לליבה של התרבות המערבית. לימודים של 3 שנים ל 5 יחידות.

מגמת עבודות גמר – עבודת גמר היא עבודת חקר עיונת ברמה של 5 יחידות בגרות, בנושא לבחירת התלמיד. העבודה נכתבת בליווי מנחה בעל תואר שני בתחום. במגמה תיחפשו לתחומי חקר, מיומנויות רלוונטיות ותקבלו ליווי בבחירת הנושא, איתור המנחה וכתיבת העבודה. לימודים של שנתיים. פתוח לתלמידי י' וי"א.

תלמיד יכול לכתוב עבודות גמר באחד ממקצועות החובה או הבחירה, או בכל מקצוע ונושא אשר הוא מגלה בו עניין ומתכוון לחקור אותו וזאת בתנאי שימצא אנשים המוסמכים להדרכה. אישור הנושא נתון לשיקול אגף הבחינות.

עבודת גמר מזכה את התלמיד ב– 5 יח"ל על פי הפירוט הבא:

אם הבחינה נוספת לבחינת הבגרות במקצוע מסוים, תזכה העבודה את התלמיד ב- 5 יח"ל נוספות.

אם הבחינה הינה במקום בחינת הבגרות ברמה של 5 יח"ל, תזכה עבודת הגמר ב- 5 יח"ל. ציון ההגשה במקצוע חייב להיות לפחות 75.

הערות:

  1. רשאי לכתוב עבודת גמר תלמיד שמועמדותו לכתיבת עבודה תומלץ ע"י מוריו ותאושר ע"י משרד החינוך.
  2. רצוי לחשוב על נושא ולמצוא מדריך בקיץ שבין כיתה יוד לי"א.
  3. העבודה דורשת השקעה רצינית, אך יש בה עניין רב והיא פותחת פתח ללימוד עצמי, תוך פיתוח מיומנויות חשיבה יצירתית וביקורתית. עבודה זו משמשת אתגר, שכן היא דורשת מן התלמיד חקירה, בדיקת מקורות והשוואתם, איסוף מידע ומיונו, ניתוח והסקת מסקנות והיא משמשת הכנה טובה לקראת העולם האקדמי.
  4. תלמידים המבקשים להכין עבודת גמר במקצוע מדעי ניתן לקבל הדרכה ממכון ויצמן.

איך לומדים ב'קמפוס בענן'?

הלימודים ב"קמפוס בענן" הם מקוונים, ויתקיימו בחלקם בשעות אחר הצהרים. את הלמידה יובילו המורים של "קמפוס בענן", שינהלו את השיעורים והפעילויות הלימודיות, וילוו את תהליך הלמידה האישי שלכם. חלק מהלמידה תתקיים במפגשים סינכרוניים, בקבוצות בהן ילמדו תלמידים מבתי ספר רבים. לצד הלמידה הסינכרונית, בכל המגמות יהיה מרכיב של למידה עצמאית בו התלמידים והתלמידות ינהלו באופן עצמאי חלקים מהתהליך הלימודי האישי שלהם.

למה ללמוד ב'קמפוס בענן'?

בשביל המבחר – אין תחליף ללמידה מתוך עניין

בשביל לפתח עצמאות, בגרות ואחריות

בשביל לצאת מהבועה ולהיחשף לבני נוער מרחבי הארץ

 

לחצו כאן לקטלוג הקורסים לשנת תשפ"ג